O CONCELLO DE CERVO FAI ENTREGA DAS AXUDAS AO TRANSPORTE DIRIXIDAS A ALUMNOS QUE CURSAN ESTUDOS FÓRA DO TERMO MUNICIPAL

• A contía é de 150 ou 250 euros por alumno/a en función da renda familiar

Cervo, 03 enero de 2021.- O rexedor Alfonso Villares, e a edil de Educación, Dolores García Caramés, veñen de entregar as axudas para transporte dirixidas ao alumnado que cursa estudos fóra do termo municipal; sempre que se trate de formación ou titulacións que non se impartan en ningún centro do Concello.

Nesta ocasión foron 27 os estudantes que recibiron un cheque de 150 ou 250 euros, en función da renda familiar.

Tal e como sinalou o alcalde, “trátase dunha subvención financiada ao 100% con fondos municipais, e é unha forma de aportar o noso grao de area á formación e educación dos nosos mozos e mozas”.

Apunta a delegada de educación, Dolores García, que “o obxectivo non é outro que o de “dar apoio ás familias, porque somos conscientes do gran esforzo económico que supón para moitas delas a educación dos seus fillos”.

Entre os requisitos, por exemplo, téñense en conta os ingresos económicos da unidade familiar, que debe estar empadroada no Concello de Cervo; e o alumnado debe ser menor de 30 anos.

Ademais ten que cursar algunha destas titulacións fóra do municipio: ensinanzas universitarias, estudos musicais en conservatorios e escolas de música, Bacharelato (nalgunha das modalidades que non se imparten no Concello de Cervo), ou calquera das seguintes ensinanzas en grao medio ou superior, como son FP, ensinanzas profesionais de artes plásticas e deseño, ou deportivas.