O CONCELLO DE CERVO GAÑA UN ACCÉSIT DE SALVAMENTO MARÍTIMO Á MELLOR CONTRIBUCIÓN AO “ODS 14”

O  CONCELLO DE CERVO GAÑA UN ACCÉSIT DE SALVAMENTO MARÍTIMO Á MELLOR CONTRIBUCIÓN AO “ODS 14” RESPECTO Á CONSERVACIÓN DOS NOSOS MARES

• Outorgóuselle polo proxecto medioambiental “Ecoestruturas”, que consiste na construción de mobiliario público mediante materiais de reciclaxe

§  A cerimonia de recollida dos premios terá lugar o vindeiro 16 de decembro no Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana

Cervo, 23 de novembro de 2021.- O Concello de Cervo gaña un premio de Salvamento Marítimo á mellor contribución ao “Objetivo Desarrollo Sostenible 14” respecto á conservación dos nosos mares.

O premio foi outorgado ao proxecto medioambiental “Ecoestruturas”, que consiste en reciclar diversos materiais, por exemplo botellas de auga ou pallets, para a posterior construción de estruturas que sirvan como mobiliario urbano público, como poden ser os cubrecontedores, aparcabicicletas ou cinceiros ecolóxicos.

A cerimonia de recollida de premios será o vindeiro 16 de decembro no Salón de Actos do Ministerio de Transportes, Mobilidade de Axenda Urbana, organizada pola Sociedade de Salvamento e Seguridade Marítima.

Declara o rexedor, Alfonso Villares: “valoramos moi positivamente a concesión deste accésit, que se nos foi outorgado por un dos diferentes proxectos que levamos a cabo no noso Concello en materia de sostenibilidade”. Engade que “esta mención danos outro motivo máis polo que seguir apostando polas políticas de economía circular e de desenvolvemento sostible, que son fundamentais para o noso goberno”.