PUNTOS DE RECOLLIDA DE LÁMPADAS E FLUORESCENTES PUNTOS DE RECOLLIDA DE LÁMPADAS E FLUORESCENTES

O Real Decreto 208/2005, que regula todo o relativo á xestión dos aparatos eléctricos e electrónicos unha vez rematada a súa vida útil, recolle dentro da categoría 5 todas as lámpadas que debemos reciclar:

• lámpadas de baixo consumo
  • tubos fluorescentes
  • lámpadas de descarga
  • LEDS retrofit

Estas lámpadas poseen no seu interior pequenas cantidades de mercurio polo que é moi importante xestionalas correctamente para evitar a súa emisión ao medio ambiente. Aínda que en pequenas cantidades non son nocivas, si poden chegar a ser un problema.

Existen tres tipos de puntos de recollida de lámparas usadas:

• DISTRIBUIDORES ELÉCTRICOS: para profesionais da iluminación.
  • COMERCIOS E OTROS PUNTOS DE VENDA: para usuarios domésticos.
  • PUNTOS LIMPOS: En Cervo está situado no polígono de Cuíña.

AMBILAMP é unha asociación sen ánimo de lucro que nace como solución a ese problema, reunindo ás principais empresas de iluminación co obxetivo de desenvolver un sistema de recollida e tratamento de residuos de lámparas RAEE.

Todas as ferraxerías, tendas de iluminación e supermercados que venden produtos fluorescentes e lámparas de aforro poden dispoñer dun pequeno contedor para ofrecer aos seus clientes un servizo adicional de recollida deste residuo. Trátase dun servizo sen coste engadido nin para o establecemento nin para o cliente.

No Concello de Cervo pódense atopar estes contedores nos seguintes establecementos:

• Ferretería Azores
  • Ferretería Cándido